afbeeldingboven-1
ECOLAN® gastheer Hovenier Academy
24 november 2017 Ecolan
Afbeelding: Hoveniersacademy2

Meer en meer hoveniers hebben te maken met een kritische klant en ervaren dit als lastig. Hoe gaan we om met feedback? Enerzijds denk je gelijk te hebben, anderzijds wil je voorkomen je klant te verliezen. Ervaring leert dat de gemoederen soms hoog op kunnen lopen. Het zijn situaties waar menig ondernemer zich, in meer of mindere mate, in herkent.

Voor Hovenier Academy reden te meer om een workshop te organiseren waar bovenstaande problematiek wordt besproken. En belangrijker nog: hoe er mee om te gaan! 

Afbeelding: Carlisle Academy header Ecolan

Op 30 november zal ECOLAN® de gastheer zijn van de workshop en wij nodigen u van harte uit in ons sfeervolle "Technopoint". De workshop duurt van 19:00 tot ca. 22:00 uur. Deelname aan de workshop is geheel gratis. U hoeft zich alleen aan te melden.

Over Hovenier Academy

Hovenier Academy is een initiatief van TuinKeur en heeft tot doel om de hovenier te prikkelen. Prikkelen om te verbeteren en groeien. Met enkele aanpassingen kan soms al grote winst worden behaald. Hovenier Academy: omdat u zoveel meer uit uw bedrijf kunt halen, persoonlijk en zakelijk!

Deel dit bericht:

Cookies Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.